نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3578
-
الف
+

چرا سریال «زیر آسمان شهر2» از آی فیلم 2 نشر نمی شود؟!

با اعلام خبر نشر سریال «بزنگاه»، طرفداران سریال «زیر آسمان شهر» خواستار پاسخ روشن شبکه آی‌فیلم2 در خصوص دلیل عدم نشر این سریال شدند.

حدود سه ماه است که بینندگان شبکه تلویزیونی آی فیلم 2، شاهد نشر فصل اول سریال خاطره انگیز «زیر آسمان شهر» هستند.

به گزارش آی فیلم 2، به تازگی با اعلام خبر نشر سریال «بزنگاه» پس از فصل اول سریال «زیر آسمان شهر»، طرفداران سریال «زیر آسمان شهر» دچار نگرانی ناشی از عدم نشر فصل دوم این سریال شده اند.

شبکه جهانی آی فیلم 2 به مخاطبان خود این اطمینان خاطر را می دهد که بعد از اتمام نشر سریال «بزنگاه» فصل دوم سریال «زیر آسمان شهر» نشر خواهد شد.

دلیل اصلی وقفه پیش آمده نیز درخواست به جای برخی بینندگان مبنی بر جلوگیری از تکراری شدن سریال پر طرفدار «زیر آسمان شهر» می باشد.

این سریال طنز، قصه زندگی چند خانواده را روایت می کند که در یک ساختمان با یکدیگر زندگی می کنند و در خوشی‌ها و ناخوشی‌ها و در روزهای تلخ و شیرین زندگیشان، ماجراهایی را از سر گذرانده و از هر اتفاق پند می‌گیرند.

«مهران غفوریان»، «حمید لولایی»،  مرحوم «کیومرث ملک مطیعی»، «مینا جعفر زاده» ، «برزو ارجمند» ، «مجید صالحی» ، «پرستو صالحی» و «شهرزاد جواهری» از بازیگران سریال «زیر آسمان شهر2» هستند.

گفتنی است که سریال «بزنگاه» از دوشنبه 14 دلو/بهمن، ساعت 19:00 به وقت تهران ، 20:00 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم2 نشر خواهد شد.

م ح/ ح ح

نظر شما
ارسال نظر
علی

واقعا ممنونم که به درخواست ببینندگان توجه کردین و تکلیف مردم را معلوم کردین.. چون من کامنت ها رو هم که میخوندم بیشترشون دوست داشتن فصل دو هم شروع بشه.. واقعا خوشحالمون کردین.. همیشه موفق باشین.. 🌷🌷🌷🌷🌷🌷